Daha bu hafta detaylı ultrason yapıldı gelişimi rahim ağzı vs herşey yolunda dendi. Doktora 3 hafta sonra gideceğim. Birkaç gündür adet gibi ağrım var tam iki kasığımın ortasında. Bazen belim de ağrıyor. Ayaktayken bazen çişim geliyor gibi hissediyorum. Sizce bu normal mi yoksa enfeksiyon belirtisi midir? Gebeliğin başından beri yeşil akıntım var ancak idrar ve kan testlerimde birşey çıkmıyor ısrarla sordum aile hekimliği yok dedi