Eylull17 Selamünaleyküm arkadaşlar sonucum bu şekilde çıktı anlayan varsa söyleyebilir mi 🙏🏻😔 doktor kontrolüne daha 10 gün var []https://resimyukle.io/r/ei1ekjPS4N
honeyland Eylull17 Aleykümselam buradan belli olmuyor grafik tablo var oradan sonuçların belli oluyor ☺️Doktorun görebilir ancak
Eylull17 honeyland çok teşekkür ederim kontrol gününü bekleyeceğim o zaman bu papp a değerinden bir sonuca verilmiyor mu
Eylull17 mhtpmhtp devlete gittiğim için maalesef numarası yok diger kontrolden itibaren özele başlayacağım
Ddm-dlr Bende yeni post acmıstım benimde kandakiler gözüküyor ama rapor olmadıgı için maalesef yorum yapamıyorlar o rapor e nabıza düşüyormu ne zaman düşüyor arkadaşlar ?
Ddm-dlr Eylull17 ense kalınlıgıma doktor ultrasonda bakıp söylüyor ikili taramaya girmeden önce size birşey söylemedimi ?
Ddm-dlr Eylull17 evet ben bugun önce ölçüme girdim ense ve burun kemiğine bakıldı sonrada kanı verdim ense kalınlıgı gayet iyi de cok şükür ama su kanda sizin gibi cıkan sonuc var elimde ama o rapor yok diye doktorda yorum yapamıyormuş ben pazartesi gidicem
Eylull17 Ddm-dlr kesinlikle öyle evet doğruluk payı yok bir şey olsa bile , insanın içi içini yiyiyor yine umarım herkesin sonucu temiz çıkar bebislerde sağlıkla hayırla gelsinler 🥰