gcegnccc Ben 5 haftalık hamileyim ama pembe kanamam var be 4 gün oldu geçmedi bu durumu yaşayan varmı yardımcı olabilirmisiniz
Metehanmoom gcegnccc bende yaşadım ağrısız olursa korkma dedi doktor eğer kasik ağrısi gibi ise acile git ebeler bakıyor düşük tehlikesi varmı yok mu ona göre doktoru arayıp yatış veriyor lar benimki ağrısız di yaklasik 15 gün boyunca sürdü
honeyland gcegnccc keşke doktora gitseydiniz en iyi doktor bilebilir çünkü sizde öyle olmuş başkasında farklı olabilir kanama ayrıca en ufak kan lekesini doktorlar dusuk tehlikesi olarak görüyorlar 4 gündür geçmemiş üstelik ihmal etmeyin 🙏
YeniAnne000 gcegnccc Kesinlikle doktora gitmenizi tavsiye ederim benim doktorum kanama veya kahverengi akintin olursa hemen gel demişti inşallah kötü bir şey yoktur
gcegnccc gcegnccc Metehanmoom Benimde hiç agrım yok dün doktora gittim bakmadı bugün tekrar kan verdim 1 saat sonra sonuç çıkacak inşallah düşük değildir ama 4 gündür hiç agrım yok sizin nasıl kanamanız vardı
gcegnccc Benimde hiç agrım yok dün doktora gittim bakmadı bugün tekrar kan verdim 1 saat sonra sonuç çıkacak inşallah düşük değildir ama 4 gündür hiç agrım yok sizin nasıl kanamanız vardı
Metehanmoom gcegnccc benim ilk damla damla geldi sonra iki gün yoğun du ped dolmustu diyebilirim progestan içtim o geçirdi açık renk ve koyu renk yaşadım ben kanamayı
Canlarrr Benim 6. Haftam da başladı aralıklı bir şekilde 12. Haftaya kadar oldu hepsindede düşük tehlikesiyle yatış yapıldı. Ağrısızdı üstelik. İhmal etmeyin bir Damla’da olsa gidin çünkü yolun başındasınız