gulsumm1 kızlar biraz geç gösterir diyolar ama ben 14.haftamda öğrenmiştim kızım olacağını tabiki 17. Haftamda daha net göründü kesin kız dedi doktorum.Sonra detaylı ultrasonda yüzde 100 kız dedi ama ben detaylıya kadar dayanamayıp bir sürü kıyafet almıştım🙈🙈 sizinde haftanız cinsiyetin belli olması için gayet uygun ama detaylıyı bekleyin isterseniz alışveriş için zaten az zamanınız kalmış ☺️☺️