oztassenaakhan Herkese merhaba hamilelik döneminde giydiğiniz kıyafetleri nerelerden aldınız acaba? Cidden çoğu markanın bu konuda büyük bir eksiği olduğunu gördüm ve zevkime uygun kıyafet bulmakta çok zorlanıyorum 😔 yardımcı olursanız çok seviniriim 🌸
Esma40 oztassenaakhan tuniklerim hep bol kesimdi o yuzden hic zorluk cekmedim lcwadan da hamile pantolonu aldim
Kafam oztassenaakhan 33.haftamdayım bu haftama kadar bi tane salaş alt almıştım genelde onu giydim elbise vs almıştım büyük bedenlerden onları giydim hep kıs geldi diye bi tane pantolan aldım lcw dan o kadar gereksiz pahalı normal reyonlardan en büyük bedeni alıyorum genelde