21+3 haftalık hamileyim bugun detaylı ultrason da bebeğimin böbreklerinin yapışık olduğunu öğrendim at nalı böbrek deniyormuş ve kalbinin etrafında kiste benzer birşey gördüler doğumdan sonra operasyon gerekebilir dedi doktor. Çok korktuk böyle bir durum yaşayan var mı? Haftaya başka bir peritanologa gidicez emin olmak için. Bebeğime birşey olur mu çok korkuyorum böyle birşey yaşayıp atlatan var mı kızlar 🥺