Bal 10 haftalık hamileyim ve ara ara belimde ve kasığımda ağrılar oluyor bu durumlarda karşılaşan hiç oldumu bel ağrısı ve kasık ağrısı olması normalmidir ?
Ozge11 Bal ben de 13. Haftadayım canım özellikle evde iş yaptığım zamanlar bel ağrım artıyor arada da kasıklarıma özellikle sağ kasığıma ağrı giriyor saniyelik
Burcin-13 Normal o haftalarda tabiki çok şiddetli ve kanama lekelenme vs olmuyorsa çok normal rahğm genişliyor çünkü ben 16. Haftamdayım belim ağrıyor hala ayakta çok durunca
Bal @Burcin-13 çok şükür herhangi birseyim yok sadece ara ara kasık agrım oluyo ama bel agrım fzla oluyo sabah yataktan kalkarken bile belim tutulmuş halde kalkıyorum
Ozge11 Bal ahh o işte aynısı bende var belimi tuta tuta kalkıyorum haftaya randevum var doktora soracağım magnezyum eksikliğinden de olabilir deniyor
Bal @Ozge11 otururken benim tam ortada ağrı oluyo canım aradada sola vuruyo ayaga kalkınca geçiyo bi kac zaman sonra belime vuruyo
Ozge11 Bal benimki de solda canım orada bişey hareketimi kısıtlıyo bi anda ağrı sokuluyo oturamıyorum bazen.Sorunlarımız aynı inşaallah ciddi bir şey yoktur ikimizde de .