Hande59 Selin12- çok sağ ol canım bende limon sıktım sonradan aklıma geldi iyi de geldi bol bol dinlenecez artık rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin
Hande59 merakliblog evet kansızlıkta var bende ondan daha da sarstı demek az kaldı zaten biraz daha sabredeceğiz sanırım çok sağ ol🥰
mutlugebeee Hayal2121 çok geçmiş olsun ya ama aksatmayın bunu muhakkak düzgün bir doktor görmeli sizi, ona göre farklı ilaç verir veya dozunu arttırır belki mutlaka başka bir yolu vardır düşürmenin🙏🏼
Hayal2121 mutlugebeee çok teşekkür ederim Allah razı olsun pazartesi kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
03264231 Hande59 normalde 8/5 ise yükselmiş bir doktora gitmenizde fayda var her bünyeyin tansiyonu farklıdır
Hande59 03264231 pazartesi randevum var bu arada kendimi takip daha da yükselirse gidicem çok teşekkür ederim🥰