Merhaba hanımlar. Nisan ayında 9+2 de kürtaj oldum. Birden kanamam oldu hastaneye gittiğimde de düşük yapıyorsun dediler ve kürtaj oldum. 5 yıllık evliyiz daha önce gittiğimde doktora hormonlarıma falan baktı bir sorun yok stres yapma demişti. Tam umudum kalmamıştı ki birden bire hamile olduğumu öğrenmiştim ki nasip değilmiş.. simdi yeniden doktora gitmek istiyorum ama hangi bölüme gideceğimi bilmiyorum direk kadın doğuma mi yoksa inferfilite mi ne tam bilmiyorum adını oraya mi gitmeliyim hiç bilmiyorum. Ya da adetimin 3. Günü mü gitmeliyim direkt onuda bilmiyorum. Lütfen bilenleriniz varsa yardımcı olabilir mi?
Uzun oldu hakkınızı helal edin 😊