Delicesareti Ebrumslu benimde çağlar çetin acaba her doktorun nst ücreti mi aynı yani doktorla alakası var mı pek bilmiyorumda bide kaçıncı haftanızda girdiniz ilk
Ebrumslu Delicesareti 36. Haftamda girdim kontrol esnasında yatarken bebek kasıldığı için doktor gönderdi belli olmaz bakalım diye
Delicesareti Ebrumslu banada 36.haftada girceksin dedi haftaya 36 olucam bakalım çok heyecanlıyım🥰kaç dakika sürüyo nst
_asyam_ Delicesareti 20-25 dakika sürüyor ben de her seferinde ne çıkacak diye heyecan yapıyorum. Ilk 34.haftada girdim o günden beri hep sanci çıkıyor ama 39+6 oldum hâlâ doğurmadım🤭
Delicesareti _asyam_ en doğru vakitte gelir inş.size son kez bişi sorsam belki bilginiz vardır bezmialemde isteğe göre Sezaryan yapılıyo mu acaba
_asyam_ Delicesareti maalesef bilemiyorum. Özellerde oluyor ama devlet ve vakıfta istekle oluyor mu bilgim yok.