Kızlar ben de 2 gün önce girdim karantinaya. Gribal yönden gün güne iyileştim şu anda da çok iyi hissediyorum. Ama belimde ve kasığımda ağrı var sanki covidle alakalı değil gibi. Eklem ağrım bile olmadı sadece burnum tıkandı o da geçti sizde de var mı benzer durumlar 19. Haftadayım gebelikte