Hcrcllr Prenses-annesj 35+4üm 1 haftadır inanilmaz midem yanıyor bulanıyor. Ilk 3ayimda böyle bir yanma yasamamistim. Sali kontrolüm vae bi doktora sorucam. Bebek saclaniyor diyorlar ama bilmiyorum 🤷🏼♀️
Prenses-annesj busrabyrm97 demek ki herkes de olabiliyormuş bende iştahım yok diye üzülüyorum, yeterince beslenemiyorsa düşüncesine giriyorum
Prenses-annesj Hcrcllr mide yanmasını bende arastirmistim bebek saclandigi için derler eskiler ama oyle birsey yokmuş tip da, ben genelde çok yağlı ve kızartma tarzı şeyler yedigim de çok yanıyor midem sizde dikkat edin bakalım neyden kaynaklı yanma yaşıyorsunuz
Hcrcllr Prenses-annesj evet cevremdeki herkes saclaniyor diyor bende araştırmıştim. Oyle birsey yokmus şey diyorum ozaman bu kadar yanmaya benim bebem. Rapunzel olarak dogacak 😁 Sabahlari uyandigimda bile yaniyor benim bakalım sali doktora gidicem bi sorarim