Zeyna27 Ne zaman başladınız test yapmaya? Ne zaman pozitif olmaya başladı? Umut olur musunuz 10. Gün ve 11. Gün negatifti bugün yapmadım ne zaman yapayım başınızdan neler geçti kızlarrrrr
Candan_35 Zeyna27 ben 14.gunu yaptim negatifti 16.gun pozitifi gördüm suan 21+6 olduk hayirli haberlerin olsun canim.🤲🤲🤲
blueberyy00 Zeyna27 13. Günden sonra yapabilirsin iğne etkisi geçmiş negatif görmüşsün artık silik çıkarsa iğne etkisi değildir
Zeyna27 blueberyy00 evet bende o yüzden biraz umutluyum ama 2 gün arka arkaya negatif gördüm bugün yapmadım yarın 13. Gün sabah ilk idrar ile yapsam olur mu acaba
blueberyy00 Zeyna27 yapabilirsin ama negatif cikarsa hemen üzülme 15. Güne kadar bekle sonra 15. Gün kesin sonuç veriyor dedi doktorum yani cikadabilir cikmayadabilir üzme kendini hazırlıklı olarak yap testi
mucizemm9 Yapma canım bnde yaptım negatif gördüm ama 17 gün kan testi yaptım 18 çıktı yükselme oldu şuan 4haftaya girmek üzereyim..
mucizemm9 Zeyna27 İlk gebeliğim de geç döllenmeydi heralde buda öyle oldu çatlama ignesiyle hamile kaldım bundada bakalım pazartesi yada salı kontrole gideceğim ama çatlama iğnesinden 15 veya 16 gün yap garanti olsun kan ver ama
Mom027262 Zeyna27 Adete 3 gün kala yaptırdım.Sonra 1 gün kala Beta Hcg pozitif olarak artarak devam etti.Benden 4 gün önce bile yapmayın yanıltıcı olur.
Mom027262 Zeyna27 adetin 14.günü iğne yaptım.Adete 3 gün kalada kanda baktırdım .Herkesin adet döngüsü farklı siz kendi adet olacağınız tarihe göre hesaplayın .