İyi günler güzel anneler ben 25 haftalik gebeyim son bi haftadir bebeğimin hareketlerni çok az hissediyorm 19. Haftadan beri hissetmeye baslamistm ve geçen haftaya kadar gayet net hissediyordum ama bu hafta bebek çok az hareket ediyor ve ettiginde de çok hafif dokunuyor yani böyle tekme veya ne bilim vuruş felan yok önceden net net hissediyordum tekmelerini çok endiselendim bugün hastsneye gittim çok şükür ulturasyonda da hareket ediyordu kalp atış hizzi da normaldi ama hala aynı olduğu icin yine aklim bebekte acaba bi sorunu mu var diye düşünmekten alıkoyamiyorm kendimi var mi benle ayni haftalarda olanlar hareketler ne durumda bu arada cikolata süt v.s herseyi deniyorm sola yatmak felan yine ayni eskiden kıpır kıpır olan bebek suan gayet durgun. Lütfen yardımcı olurmsnz.