2.gebeligim 32haftalik hamileyim 1 kizim var oda tüp bebek buda hic bir sorunumuz yoktu olmadı sebepsiz dendi bizde bu yolu denedik şükürler olsun ikiside ilk seferde tuttu.Transfer sonrasi hic bir zaman olumsuz düşünmedim, beni mutlu eden şeylerle kafamı yormayan şeylerle ilgilendim o süreçte İnternet kullanipda kafamı bulandirmadim.Cok şükür inançlı bir insanim ikisindede sonuc ogrenesiye kadar 41 yasin niyet ettim bol bol okudum.Hayatta hersey nasip kısmet herseyin vakti saati var gerçekten kendinizi strese sokmayın. Hayırlısını dileyin Rabbim öyle büyük ki…