Arkadaşlar merhaba
29+3 günlük olduk. Bugün kontrolümüz vardı. Doktorum sıvının alt sınıra yakın olduğunu söyledi. Şimdilik bir problem yok ama takip etmeliyiz dedi. Amniyon sıvısını artıracak yapabileceğimiz birşeyler var mı? Sıvı tüketimini artir dedi doktorum ama başka tuketilebilecek bir şey varsa onu da denerim