Kaderyas %96 dönüyomuş zaten,ters duran bebeklerin oranı %4müş,ben de diyodum ki iyi bari sezaryen olurum zaten onu istiyorum ama oğlum beni kandırdı ☺️ Neyse onlar nasıl rahatsa öyle dursunlar,bizim de şansımıza ne denk gelirse artık,hayırlısı olsun