Kızlar merhaba 28+2 haftalık hamileyim bugün böyle bi anormal hissettim böyle damlacık halinde vajinadan gelen birşey mevcut su sızması olur mu nasıl anlarım biraz idrar yolu şeyi de var ama bu kez farklı hissettim alışkanlık olarak özel bölgeme hep peçete koyarım böyle sanki çiş damlası kaçırır gibi damla geldiğini hissettim aradan saatler geçti şimdi yine oldu bu acaba idrar mıdır gebelikten kaynaklanan yoksa su falan mıdır 🤨cumartesi pazar doktorum da yok hep haftaiçi alıyorlar. Sıkıntı olur mu acaba 3. Gebeliğim