Çarşamba günü kayınvalidemi ziyarete gittim aynı odada oturduk , bugün test yaptırmış korona çıkmış, bana da bulaştı mı acaba çok korkuyorum 🥺 36. Haftama giricem yarın zaten erken doğum riskim var iyice stres yaptım bebeğime bişey olur diye 🙄🙄🙄 kaçıncı günde bulaştığı belli oluyor yada taşıyıcı oluyor