tugbactn Adet olmam gereken tarihte sadece kahverengi akıntı geldi azcık 3-4 gün sonra kesildi ve adet olmadım gece idrar testi yaptım negatif çıktı sizce ne olabilir 🤔?
Mom027262 tugbactn Madam adetiniz geçti ,evde test yapıp aman var mı yok mu diye strese girmeyin boşuna.Ayrıca o evde yapılan testler -%100 güvenilir değil. Kan testi yaptırın net sonucu öğrenip rahatlayın.
Nrzorlu tugbactn bende sizin gibi oldum. 4 kere test yaptım negatif çıktı adet olmayı bekledim son kez bir daha test yapıyım dedim ve hamile olduğumu öğrendim. Bazen hemen testte cikmayabiliyor yani bende öyle olmuştu 😊 hakkınızda hayırlısı olsun 😊😍
tugbactn Mom027262 adet günüm geçmedi adet günümde kahverengi akıntı geliyor bugün 4. Gün ne akıntısı bilmiyorum 🤷♀️
Mom027262 tugbactn Tamam anladım.4 gündür kırmızı kan renginde adet olmak yerine kahverengi akıntı geliyor diyorsunuz ya bende o yüzden üzerine görme olabilir diye söylemiştim ☺️