Ben de devlet hastanesinde çalışıyorum da ikinci test yapılmıyor anladığım kadarıyla karantinanız da bugün bitiyor Yani bugün test yaptıramazsınız..Sağlık bakanlığının yayınladığı genelgede karantina süresi biten bir kişi temiz sayılıyor Yani test vermesine gerek yok