Ozay_ozay Mrblar arkadaslar 17. Haftamiza girdik ve hala cinsiyetimuzi ogrenemedik. Ayni durumu yasayan arkadaslar varmi aranizda 2 keredir arkasi donuk ve ogrenemiyorum cok merak ediyorum😊
Calasun Ozay_ozay başka doktora gitsen birde benim 13+4 te ögrendim arkası dönüktü tatlı ye hareketlensin döner dedi doktorum 😁 öylede oldu
Seyma18 Ozay_ozay valla ben 22. Haftamda detaylı ultrasonda öğrendim cnm 😊 bizimde göstermedi hep 😁 inşallah oğluşum olacak 💙
Necla06 Ozay_ozay 16+5 haftalığız bugün gittik bacaklarını sımsıkı kapatmış zaten uyuyordu doktorumuz uyandırdı ama bacaklarını açmadı maalesef bizde öğrenemedik. Salı günü 3 lu test yapacak doktor o zaman gösterir insallah.
Ozay_ozay Aslinda sabah cikolata yiyip gittim ama yok ... 2 saniye bakip kalk gostermiyo dedi anlamadimki😊
Ozay_ozay Aynenn devlete gittim ugrasmadi . Bu hafta ozele gidelim bakalim. Allahh hepimizin gonlune gore versin saglikli kucagimiza almayi nasip etsin