SimgeAydn yanlış hatırlamıyorsam 29 dan sonra genetik faktörlerin başlama zamanı diyordu o zamana kadar bütün Bebişler hemen hemen aynı gelişirmiş sonrasında işte kimi iri oluyor kimi daha zayıf bazı bebekler 4 kg geçkin doğarken bazıları 2.800 kg doğuyor bu haftadan sonra çok takılmamak lazım kızlar doktorunuz normal diyorsa iyi diyorsa içinizi ferah tutun ☺