Sznmr aynı durumdayım kasılma diyorlar doğru mu geçen gittim sancım 100 kadar çıkmıştı sancı 100 ne demek oluyor benim gerizekalı doktorum muaneden sonra nst yapıyor sancı var mı yok mu yüzyüze gelmiyoruz sonra hemşire geliyor alıyor kağıdı bitiyor ve çıkıyorum