duyguu28 Kızlar sezeryan olduktan sonra siz yarayı ne zaman açtınız doktor bana 10 gün boyunca kapat dedi ama hemşireler üç gün sonra aç dedi ve etrafımda sezeryan olan herkes 3 gün sonra açmış
Aag06 duyguu28 benim doktor ilk gun kapattirdi dus aldirdi sonra actik hic kapatmadik yani 2.gun actik kapali tutmak iyimi bilemedim 🤷🏻♀️
Zeytin20 duyguu28 ben doğum yaptım 1 gece hastanede kaldım. Hastaneden çıkarken doktor bandajı açtı eve git hergün duş al. Yaraya dokunma saçında ki teninde ki sabun şampuan yarandan akıp gitsin dedi. Normal hayatımı sürdürdüm. Hemen iyi oldum. 34 aylık oğlum var iz bile kalmadı.
kartanesi02 duyguu28 benim doktorum 3. Gün kontrole çağırdı açıp baktı bi sıkıntı olmadığı için artık açıp korse giyebilirsin dedi hiç bi sıkıntı yaşamadım
Aag06 duyguu28 bence kapatma ilk dusunda kapali kalsin tamam ama sonra ac dustan cikinca kurula guzelce nemli islak kalmasin yeterli
Zeytin20 duyguu28 yok Yani silmedim. Pomad gibi üzerine havluyu bastım çektim. Hemen de iyi oldu. Normalde tenim kötüdür. Bıçak kessin aylarca iyileşmez. Kapalı kalmadı hiç bandaj ameliyattan 1 gün sonra çıktı ve o gün/sonrası hergün banyo yaptım.
Angela duyguu28 2 gün hastaneden çıktım su geçirmez taktılar çıkarken duş aldım sonra çıkardım komple.
Mom726272 duyguu28 bana su geçirmez bant yapıştırıldı 10. gün gel hastaneye doktorun dikişleri alacak dendi gittim o gün hem bantı çıkardı hem dikişleri aldı pansumana gerek yok dedi
Mujde0808 Mom726272 kac sene once dogum.yaptiniz 😳 dikisler artik estetik alinmiyor diye biliyorum. 🤔
Fatosef duyguu28 doğumdan sonra 3 gün içinde duş alıp bandi çıkar 1 hafta sonra tekrar duş al dediler. Duş sezaryen ağrısına ve yaraya çok iyi geliyor gerçekten duş alınca ağrılarım hafiflerdi. Geçmiş olsun
Mom726272 Mujde0808 1 ay oldu ya 🙄 Çorum da üniversite hastanesinde doğum yaptım 3 sene önce normal doğum yapmıştım alttaki dikiş eriyen dikişdi oraya eriyen dikiş varken neden sezeryan olunca alınan dikiş atıldı bende anlamadım
yarencaliskan duyguu28 hiç bir zaman kapalı değildi taburcu olurken sprey sıkıldı eve geldim duş aldım hiç birşey olmadı
Zehrayrr duyguu28 20 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım 2. Günü çıkardılar bantı açık kalsın dediler kuru ve temiz tutmamı söyledi su geçirmez bant yapıştırdım duş alınca 10 gün alındı dikişlerim çok şükür sorun olmadı