Arkadaşlar 32+2 haftalık gebeyim bebeğimde 3 haftalık gelişim geriliği var 1313 gr haftalık 50 grdr 37. Haftada alacağını söylüyor 1800 gr mı geçmez diyor ciddi beslenme bozukluğu var küveze girer diyor benim gibi olup bebeğini sağ Salim kucağına alan var mı ya da bebeği son zamanda kilo alan plesenta da sıkıntı var benim