Selam güzel anneler bende 2.ci kere anneliği tattım çok şükür 38 haftadan başladı gün sancılarım bende ilk gebelikten tecrübeli biri olarak kontrole gitmedim 40+1olduk tabi ne gelen var ne giden😀ayın 10 da Dr yazdım daha olmadı diye bi acile gideyim mi diye sen bilirsin dedi eşim tutturdu acile gidelim diye oğlumu anneme bıraktık hastaneye geldik muayene oldum ve 5 cm açıklık var ama sancım yok tabi hemen yatış verildi akşam 22.30 suni sancı takıldı ebe 2 saate dogurursun dedi ve o sancıyla 11.10.2021.saat 01.15 oğlumu kucağıma aldım eve getirdim bi gece yanımda kaldı ve kanında enfeksiyon çıktığı içi yoğun bakım ünitesinde tedavi altına inşallah salı günü cikarcaklar benden size tavsiye diş ağrısı bile cekseniz Dr gidin ben baştan gitmedim apse yaptı gittim antibiyotik tedavisi oldum ama benden çocuğa geçmiş biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ♥️