Dygrd
Önce soğan kavuruyorsun içine biber katıyorsun onlar öldükten sonra bi tane domatesin kabuğunu soyup küçük küçük doğrayıp o soğanla biberin içine katıyorsun sonra salça kara biber pulbiber koyuyorsun üstüne bulguru döküyorsun ve suyunu koyup normal demliyorsun miss gbi oluyor 😍😍😍
Ben bu şekilde yapıyorum