Buseylcn Ablamla doğumlarımızın arasında 20 gün falan olucak. Kırkların karışması diye bişey varmış. Annelerde bebeklerde bir araya gelmemeliymiş. Böyle bişeyi Bilen var mı acaba ?
Nureylaa Buseylcn duymuştum ama Hurafe diye düşünüyorum sonucta aynı evde de kalma durumları olanlar oluyor
Esraali Buseylcn oyle bir sey olsa eskiden olurdu doğuran tarlaya bahceye gidiyrd herkes aynı zamanda doğuruyor Du onlara bişey olmadıysa kimseye olmaz ne sacma sapan bişi insanı korkutmaktan zevk alıyorlar
Zeyyyn Buseylcn bebeğim doğdu 4 gün kuvözde kaldı emzirmeye gittim bir sürü anne karıştı kırklarımız birbirine çoçukların da öyle hurafe onlar
Nureylaa Buseylcn yani hurafe olduğuna inanıyorum ama eğer bir mecburiyet yoksa 40 çıkana kadar bekleyin görüşmeyin yine de sonra insanın içinde kalıyor böyle şeyler acaba acaba diye diye kendimizi yiyoruz
Duyguh Buseylcn hurafe bence öyle birsey olsa hastanede sağlık ocağında onlarca çocuğun kırkı karışırdı😊
Buseylcn Duyguh bende bunu düşünüpte saçma buldum zaten ama yine de içimde şüphe kalmaması için size danışmak istemiştim