Gozde08 tam o hafta gece kıpkırmızı pıhtılı kan resmen kalp krizi geçirdiö çok korkmuştum, iki doktora gittim gece acile ikiside su plesante bebek herşey iyi ama kanama alanıda yok nedenş bilinmez önemli olabilir önemsizde demişti , tedbir amaclı prulotandı sanırım iğne vurdu o aksam sonrasında iki gün kadar silerken kahverengi leke oldu haftasonu girince araya bol bol dinlensin ilişki yasaklamıştı hiç kalkmadım. Pazartesi özel doktoruma gidince alttan muayene etti bi çubukla bak kan yok dedi. Bazen olanilir belki makattandır dedi bebek iyi hareketleri iyi sen çok ağır olmayacak sekilde dikkat et dedi 3 hafta hiç kalkmadım tuvalet dısında ilişkide yasamadım çok şükür bir daha yaşamadım. Gene çok yormuyorum zaten eşim be beniz asla evmiş işmiş umrumda değil evimde çalısıyorum zaten yemeği yiyp makinaya koyuyorum o yanş genel olarak uzanıyorum yormuyorum kendimi, cinsel ilişkiyi devam ediyoruz şuan sorun yok 20+5 olduk iki gün önce detaylıda çok şükğr herşey yolundaydı. He bide benim o ara idrar enfeksiyonum çıkmıştı ve antibiyotik kullanmıştım tam iki gün kalmıştı hapa öyle kanama oldu sonra idrarım temiz çıktı ben en son ona bağladım