Kızlar 6+5 haftalık gebeyim. Normalde progestan fitil kullandığım İçin hiç sarı akıntıya denk gelmemiştim. Fitil kendi beyaz rengiyle çıkıyordu. Ama iki gündür fitilin renginin hafif sarardığını gördüm. Sanırım sarı akıntı sebebiyle öyle çıkıyor. Koku kaşıntı vs yok. Bu haftalarda normal mi acaba? Daha önce kahve lekelerle iki düşük yaptım. Kahveye dönerse diye endişe ettim açıkçası.