zeydefem Bugün kontrole gittim 36+4 haftalığız doktor kafası normal ama gövdesi bir hafta geri dedi kilosu 2725 miş, 3 kilo civarı olması lazımdı dedi... Aynı durumu yaşayan var mı beslenmene dikkat et dedi sadece ama bi yandan da öyle bi söyledi ki çok endişelendim 🙄
1234 zeydefem kızım 36 haftada 2300 dedi ama gayet saglıklıydı cnm bana oncesinden de bir hafta geriden diyordu
metinanne zeydefem benim de o civarlardaydı, fakat bebeğin kilosunun çok olması bebeğin sağlıklı olduğu anlamına gelmez, Her bebek te biriciktir kendine has gelişimleri vardır, bence o bi haftaya çok takılma, önemli olan vücut fonksiyonları ve zihin gelişimi
metinanne zeydefem bu arada benim bebeğim 37. Haftada 2800 gramdı, bana gelişimi geride demedi doktor, eğer karbonhidrat ağırlıklı beslenirsen bebeğin kilp alır ki, bu benim istediğim bi durum değil
Bizartik5kisiyiz Ben bugun gittim dr 36+0 2932 gr 51 cm dedi. Zayif falan demedi yanilma paylari oluyor dert etmeyin 1 hafta gerilik cok önemli diil.
zeydefem Bizartik5kisiyiz inşallah sıkıntı olmaz aslında 250 gram civarı bi eksik özellikle sordum gerilikten kastınız sadece kilo mu diye evet dedi ama yine de söyleyiş şekli tedirgin etti beni 😏
58Vildan benim görümcem 37+5te 2500 doğurdu hiç bi problemi yok bide 3 haftaya kadar gerilik olabiliyor canım
zeydefem metinanne işte ben de çok dikkat ediyorum aslında süt yoğurt kaşar muz olsun 🙄 çocuk ödem olarak doğsun istemiyorum ama ister istemez aksi bişey söylenince kafama taktım 😟