Erken falan olduğunu düşünmüyorum hem çalışıp hem ilerleyen haftalarda daha da çok ağırlaşacağımızı düşünürsek çoğu şeyi hallettim 22. Haftadayım oda yapmayı zaten düşünmüyordum beşiğini bebek arabasını bakıp aldık sadece doğuma yakın kutusundan çıkartıcaz yavaş yavaşta kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum hepsini aynı anda yapmak daha zor gibi zamana yayıp yıkayıp ütüleyip yerine koyarım diye düşünüyorum 19 Şubat tahmini doğum tarihim