Herkese mrb 3yas 8 aylık kizim bugün göz muanesine götürdüm TV tablet bakarken kafasını çevirip bakıyordu dik bakmiyordu tek gözde göz kaymasi olduğunu söyledi bi gözü 1 bi gözü 1.50 uzağı goremiyormus gözlük verdi ve sasiligin tedavisi varmi diyorum fakülteye götür diyor yaşayan anneler yada bilgisi olan nasıl bi yol izlediniz tedavisi varmi ilerlermi pazartesi de iyi bi doktora randevu alıp götüreceğim inş dermanı vardır Rabbım evladiyla kimseyi sınamasın…