Busra2013 Kızlar surekli ölüm vs ruyalar goruyorum sureklı cıft sayılı saatler goruyorum ölecekmiyim die korkuom bebege bısımı olck korkuom
yavuzhan1707 Busra2013 bende 3 gece boyunca hep birileriyle tartıştım uyandigimda ağlıyordum 2 gündür olmuyor Allah’a sukur insallah hormonlarımızdan dir 💕
KadersizMelek Busra2013 bende sürekli elimi kolumu sanki tutup beni titretiyorlar sallıyorlar gibi görüyorum.Allahım sürekli dua okuyorum,ama sesim çıkmıyor gibi resmen titretiyorlar,bildiğiniz sarsılıyorum. Dua okuyorum rüyada biraz sonra uyanıyorum
Mervesmsek22 Busra2013 canım 17 haftalık hamileyim ve bu 17 haftanın içinde kötü rüya görmediğim bir gün bile olmadı
Sehnur Busra2013 bende 39. Haftayım her gece korkutuyorlar bi haftadır bi ağlıyorum eşim uyandırıyor eşimi ölü görüyorum bi de hareket edemiyorum aynı şekilde eşim de öyle onu da korkutuyorlar valla o kadar da dua süre okuyarak uyuyorum ama gitmiyor 😞
asina123 Bende öyle her gece tuhaf rüyalar görüyorum hamile kaldığımdan beri çok sıklaştı bu durum ama çift saatleri her zaman yakalarım istemsiz korkma yani hamilelikten dolayı oluyor rüyalar sanırım
Askiletotomsu KadersizMelek o ablamada olmuştu Ümmü sübyan mi ne oymuş. Çocuğa zarar vermek için yapiyomustu
KadersizMelek Askiletotomsu aaa ilk kez duyuyorum canım,peki gerçekten bebeğe zarar veriyor mu?? Korktum vallahi iyice
Askiletotomsu KadersizMelek korkma canım ben yanındaydım çok korkmuştum yataktan kalkıp giremedim ablamın odasına. sonra bakara suresi mi açtı evinde biseyler yaptı ama net bilmiyorum da bidaha öyle şeyler yaşamadı .o güne kadar yaşıyordu ama yani bunları, birisi benim yanımdayken olmuştu sadece 🤷
Askiletotomsu Sehnur ayatel kürsi ve bikac dua daha vardı okuyup tüm vücuduna avucunu şurup yatacakmissin
KadersizMelek Askiletotomsu evde aslında tv den sürekli açıyorum duaları canım hem bebeğim dinlesin hem ev hem ben huzur dolayım diye ama ben ara ara da olsa hamilelikte de görüyorum,hamile olmadan önce de görürdüm
Askiletotomsu KadersizMelek peki duşta son durulama suyunu elma sirkesiyle mi yapsan omuzlardan aşağı 😓 ? Bide böyle dene istersen
KadersizMelek Askiletotomsu kesin işe yarıyor mu? Batıl şeylere pek inanmam duanın gücüne daha çok inanıyorum
Askiletotomsu KadersizMelek hiç bilmiyorum ki. Peygamberimiz öneriyor diye inanıyorum ben Yoksa sallamazdim😓
Angela Busra2013 Hormonlardan kızlar. Benimde ilk gebelikte de son dönemlerinde baya görüyordum korkarak uyanıyordum hep derken bunda da başladı yine 🙄
KadersizMelek Askiletotomsu yok salladın demiyorum canım, hani büyükler söylüyorlar ya o tarzdan mı dedim, denerim kız ne olacak. Eğer efendimiz yapıyorsa sünnet zaten
Askiletotomsu KadersizMelek yoksa sallamazdim derken hani yoksa takmazdim umursamazdim demek istedim canım 🙈pardon biraz mahalle ağzı olduğu için anlasilamadim 🙈