Merhabalar, benim de bebeğim ilk önce bir hafta sonra iki hafta Ac değeri geriden gelmeye başladı.Nst lerim normal suyum ve plesantada ki kan akış hızım normal olduğu için doktor endişelencek bi şey olmadığını söyledi. Ancak bebeğen geçen besin miktarını artırmak için kan sulandırıcı verdi. Farkın artmasının problem olduğunu 4 haftaya çıkarsa da bebeğin alıncağını söyledi. 3 hafta kan sulandırıcı iğne kullandım. Beslenmeme çok daha fazla dikkat ettim. Bugün tekrar kontrole gittik. Bebek 35 haftalık Ac değeri de 34 haftalık olmuş. Fark haftaya düştü. Doğuma kadar kan sulandırıcı iğneye devam edicez. Siz de doktora danışabilirsiniz. Fark artmaz be diğer değerleriniz artmaz endişelencek bi durum olmayabilir. Ben çok korktum yaşadıklarımı aktarmak istedim.