Merhaba arkdaslar normalde 7+3 üm bgün doktor randevum vardı kesemın yavas gelıstıgını 19 olması gerekırken 15mm ve bebek 9 olması gerekırken 3,5 mm bebegımın kalbı atıyor ama yavas duyamadım doktor pek umıtlı konusmadı bole bır durum yasayan duyan arkdaslar var mı yardımcı olabılcek cok üzgünüm çünkü😞