busraalperen Yenidoğan bebek için kaç adet bebek bezi gerekir yani lazım olur tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Babymoomy busraalperen şimdilik 40tane 1numara aldım stok yapmam oğlumda da yapmadım çünkü çabuk kilo alıyorlar ve bez hemen sıkmaya başlıyor ilk önce 40lı bezi bitirip ona göre 2alıxam
Nurtrky busraalperen sleppy naturelden 140 tane kullandım 2 hafta kızım 2700 doğdu sonra 2 numaraya geçtik
Happyturuncu busraalperen canım stok yapma hem çabuk büyüyorlar hem belki alerji olur değiştirmek zorunda kalırsın
mutlugebeee busraalperen benimki zayıf gidiyor muhtemelen de öyle doğucak 34. haftamdayım, 140 adet aldım prima premium care
busraalperen mutlugebeee Benim bebeğimde bilmiyorum. Geçen ay 1.687 gramdı şimdi kaç gram oldu bilmiyorum Pazartesi kontörlüm var ve Kasım da doğumum bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlarda
Poyrazin_annesi Ben slepy aldm ve 1 numarasını almadım 2 numaradan 5 paket aldım her pakette 40 tane var
busraalperen Yenidoğan set olarak almıştım 40*2 ıslak mendil alt açma felan Sleepey aldım 2 numara indirime girmişti 210 adet ondan sipariş verdim bide ıslak mendilini çoklu olarak iyi mi yaptım bilemedim 🤦🏼♀️🤷♀️
mutlugebeee busraalperen ıslak mendili indirimde görünce bende dayanamadım 36 paket oldu toplam inşallah kurumaz🙈
Tugbamete busraalperen ben 2 paket 1 numara 4 paket 2 numara 4 paket 3 numara aldım oğlumda 1 numaradan ziyade 2 numara kullanmıştık daha çok ona istinaden bu şekil stokladım