Aynısı bende oldu. Belirtilerim kayboldu endişe ettim akşam iş çıkışı acile gittim. Doktor niye geldin dedi midem bulanmıyor artık ağrım da olmuyor dedim. Eee dedi işte anormallik var dedim. Kadın doğuma yönlendirdi ultrasondan baktılar. Her şey yolundaydı. Hatta oradaki hemşireler neredeyse dalga geçeceklerdi. İlk defa mide bulantısı olmadığı için biri geliyor dediler. Diyeceğim o ki arada belirtiler gidip gelebilir, 1 hafta hiç olmayıp 1 hafta olabilir. İçini ferah tut. Ha çok takıyorsan benim gibi git bir istersen. Tedbirden, kontrolden zarar gelmez.