Hosgeldinbebek Kızlar merhaba yine ben ve alışveriş kararsızlığı (ilk bebek acemilik) ,arama butonu da kalkınca sormak zorunda kaldım açıkcası 😁 trendyolda baby home 8in 1 diye bi yeni doğan seti gördüm, fiyatlar uygun gibi. Bir de kiwi marka. Hiç bi fikrim yok yorumları iyi, sizlerden de kullanıp memnun kalan var mı? https://ty.gl/1vxjwsgubn https://ty.gl/7sg3zj69ta
gbyalcin Hosgeldinbebek canım ikinci linkteki sepet beşik mi oluyo artık adı neyse tam bilmiyorum ama onlarda bikaç ay sonra denge sorunu oluyomuş o yüzden deneyimli anneler genelde park beşik öneriyo 😊 biz ahşap aldık beşiği o yüzden setten vazgeçtik
Fundasu Sağlıkla gelsin canım, ben Kraft Sky Travel Sistem aldım hem travel sistem hemde kabin olarak kullanma özelliği var.