Serapmehmet_19 elifinilki27 aminn inşallah canım benim, Rabbim kimseyi korktuğu yere uğratmasın, güzel düşünelim güzel olsun inşallah 🌼😍❤️
Ilkmeyvem Serapmehmet_19 bağışıklığınız var benim de öyle şekeriniz de çok yüksek değil doktorunuz sizi yönlendirecektir
Serapmehmet_19 Ilkmeyvem teşekkür ederim canım sayenizde öğrenmiş oldum, korkuyordum ama kötü bişey değilmiş şükür, yarın doktoruma da göstericem sonuçlarımı, ikili tarama testinin sonuçları da çıktı hayırlı haberler alalım inşallah