Kızlar biz bugün 31 haftalık olduk dün doktora gittim doktorum bebeğimin başının yukarıda olduğunu sezeryan olabilecegimi soyledi beni çok korkuttu daha önce normal doğumlarım var hiç sezeryan olmadım korkuyorum benim gibi olup bebeginin başı doğum kanalına son
anda dönen varmı kaçıncı haftada döner başı yardimci olurmusunuz