Masal-07 Merhaba hanımlar ben 12ekim devlet hastanesinden 2li tarama yaptırdım e nabızdan bakıldığında böyle yazıyor sonuçlar çıkmış mı oluyor bilen yardımcı olsun lütfen 🙏 Fhcg 20.3ng/ml Paa 1.05 ml
Yalova77 Masal-07 sonucunuzu doktora gösterdiniz mi? Onlar daha doğru bilgi verirler. Ben yaptırdıktan sonra doktoruma sordum herşey yolunda bir sıkıntı yok demişti. Benim e nabızda referans aralığı girilmemişti bu şekilde görmedim ben ama.
Masal-07 @Yalova77 e nabızda öyle çıkıyor doktora baban 1ay sonra çıkar dedi bende 1ay mı dedim 15güne indirdi şimdi de o değerler yazınca şaşırdım açıkçası
Yalova77 Masal-07 benim ikili tarama testimin sonucu 1 haftada çıktı yanılmıyorsam özelde yaptırdım devlette süresi farkediyor mu bilmiyorum