Merhaba arkadaşlar 36+2 yiz bugün nstde düzensiz sancılarım çıktığı için doktorum çatı muayenesini yaptı açıklık varmı bakalım dedi 1 parmak açıklık çıktı ve rahim ağzı baya yumuşamış çantanı fln hazırda bulundur dedi😊 biraz tedirginim 38leri fln görürsek daha iyi olur diye düşünüyorum birazda rahimin kolay doğuma uygun hiç zorlanmazsın dediği için mutluyum acaba bu açılmalar ne kadar sürede büyüyor ne zaman doğum gerçekleşir çok merak ettim tecrübeli olanlar yorum yaparsa sevinirim 😊