Çok normal bi soru eğer bebeği göremediyse kanama olup olmadığını sormuştur var deseydiniz vajinal ultrasondan bakacaktır muhtemelen çünkü çok erken haftalarda karından bebek görünmüyor ama kese görünüyor benimde böyleydi ben vajinal ultrason kabul etmeyip 2 hafta sonra tekrar gitmiştim karından bakılıp bebek görünmüştü o zaman şu an haşhaş tanesi kadar o yüzden doktorlar kesin bişey söylemek istemiyor yerleşme kanaması herkeste olmak zorunda değil 🤷♀️