Merhaba, erken tanı testleri var. İdrarı kaba koyup içerisine testi batırıyorsunuz. Ben onu kullandım ve 4 haftalık iken fark edildi.onu deneyin bence ve bu testi ben de yaptığımda ikinci çizgi net degildi. Bebeğin yeni oluşmasından kaynaklı olabilir