DamlaMehmetali Merhaba hanımlar 39+3 olduk ama keyfi yerinde hatta dün ultrasonda bize gülüyordu bile resmen 😂 yapmadığım şey kalmadı ama bizim oğlanın gelmeye niyeti yok. İnanılmaz ödem oluştu vücudumda yürümek bile çok zor artık sizler ne durumdasınız ☺️
Brcadn DamlaMehmetali 39+0 im benim kız da gelmedi bi kaç gündür ahududu yaprağı çayı içiyorum yürüyorum karnım düştü ama bakalım ne olacak bugün bol bol squat yapicam😄
mucizebebek03 DamlaMehmetali 39+3üz bizde tik yok bende de kasılma dışında yani 4 gün sonra beklemiyorum 😂nazlı ekim bebekleri 😍
Eriminannesi04 DamlaMehmetali 39+5gunluguz ama bizdeeeee tık yok. Sancı gelip gidiyor ama daha acilmam bile yok okdar zorlanıyorum ki. Oturamiyom bile sanki afedersiniz arkadan çıkacak gibi iki gün önce çok sancı vardı doğumhane ye aldılar alttan baktılar açılma yok dediler sdc biraz oksijen verdiler ve ntsye bağladılar git sancılar 1yada2dk yogunlasinca gel dediler ama açılma yok nasıl olcak bilmiyorum acaba doğum ne zman olcak böle
DamlaMehmetali Brcadn inanın 38 den beri ahududu yaprağı çayı içiyorum günde 150 squat yapıyorum ama yok yani gelmeyince gelmiyor sanırım 😄😄
Brcadn DamlaMehmetali ayyy gerçekten mini🙄 vallahi kafayı yicem ilk kızım ne güzel 38+2 de gelmişti 😂
DamlaMehmetali Brcadn Brcadn yaa ne güzel gerçekten çok zorlamadan gelmiş işte ama bu Ekim bebeleri çok nazlılar 😄
DamlaMehmetali Eriminannesi04 inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza benimde çok sık adet sancıları gibi sancım var Allahım hepimize yardım etsin 🙏☺️
DamlaMehmetali Gamzeblt ilk gebeliğimde benimde öyleydi hiç karnım düşmemişti bunda da herhangi bi düşme vs yok 😂