Başlıktabda belirttiğim gibi nisanim geldi 39+2deyim ara ara kasılmalar da oluyor ne yapmalıyım sizce hastaneye mi gideyim evvde mi bekleyim ebe bir arkadaşa sordum evde bekle dedi başka biri bebek kontrol altında olur hastaneye git dedi kafam karisti