Kızlar gecen hafta detaylı ultrason çektirdim bebeğin suyu normaldi ama bugün doktora gittim suyumun sınırda fazla olduğunu söyledi. Tokluk şekerime baktırdım 98 çıktı. Şeker normalse iri bebek olabilir dedi. 22+2 yim suan 508 gr. İri mi sizce meyve çok yiyiyorum. Varmı aynı durumları yaşayan yardımcı olurmusunuz moralim bozuldu çok