Gokce91 Kızlar baş parmağımı hareket ettirince el bileğinde inanılmaz bir ağrı oluyor yaşayan var mı? İnternette araştırdım karpal tünel sendromu diye bir şey okudum, acaba alakası olabilir mi?
gunesveguney Gokce91 bende özellikle geceleri daha çok şiştiğim için geceleri ağrıya uyanıyorum ama yapacak bişey yokmuş 😔
ozzgenn Gokce91 ya benim de deli gibi bileklerim ağrıyor gece de dediğin gibi sanki daha çok ağrıma yapıyor uyuşuklukla karışık doktoruma söylediğimde süt içiyor musun dedi direkt ben de açıkçası çok içemiyorum kalsiyum eksikliğinden olan bir şeymiş sanırım umarım hamilelikten sonra geçer 🙏🏻